Thursday, January 2, 2014


PROGRAM ILMU ASMA’ RAJEH PAMUNGKAS ANUGERAH AGUNG BERSANAD DARI NABIYULLAH KHIDIR AS (Program Terbaru Tahun 2014)

(Pengajian Asma' Rajeh ini boleh diikuti secara Jarak Dekat (PJD) mahupun mempelajarinya secara Pengajian Jarak Jauh(PJJ),Hasilnya tetap sama seperti hadir diri!!! (Ilmu Yang Wajib Dimiliki sesiapa Sahaja Yang ingin meningkatkan Kekuatan Spiritual Kerohanian ke tahap Tertinggi Tanpa Batasan)

Website : www.AkademiMPSHaq.com

Dengan izin dan kuasa Allah SWT Kami hadirkan Program Keilmuan Spiritual Kelas Satu Terbaik, Termantap, Terdahsyat & Teragung, memiliki tahap super luar biasa Dahsyat, Ampuh, Mujarab, Hebat dari semua cabang ilmu spiritual /hikmah / batin / kanuragan dari segala ilmu instant  yang bersifat Kesaktian, Keselamatan, Kerezekian, Pengubatan, Mahabbah Akbar, Pengasihan, mengisi minyak pengasihan, mengisi kekuatan pada orang, memindahkan hujan, pisahkan orang ketiga yang menganggu kebahagiaan rumahtangga, mengusir jin penganggu,menarik pusaka, menyerang musuh secara ghaib secara jarak jauh dan 1001 kegunaan yang dibimbing langsung  oleh Pakar Ilmu Asma’ Rajeh Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D yang merupakan Pewaris Ilmu Asma’ Rajeh melagenda tingkat  tinggi berkekuatan Khawariqulil ‘adah.

Anda di luar sana yang bercita-cita untuk menjadi perawat/paranormal Handal yang memiliki 1001 kemampuan yang super dahsyat luarbiasa. Untuk menjadi perawat / manusia super yang handal dan hebat tak semestinya dari keturunan orang sakti, siapa pun termasuk anda,asalkan tekun dan tidak mudah menyerah. Mengikuti Program Asma’ Rajeh i ni anda tidak perlu berpuasa berbulan-bulan,cukup dengan mengikuti pengijazahan Asma’ Rajeh Pamungkas Anugerah Agung, jadilah anda seorang manusia yang hebat / perawat handal yang memiliki kemampuan luarbiasa. Uniknya lagi anda tidak perlu mengamalkan berpuluh hingga beratus amalan dengan wirid berjumlah ratusan, tapi cukup dengan satu amalan Asmak Rajeh ini saja sudah mewakili 200 keilmuan kelas atas yang super dahsyat dengan 1001 kegunaan,apatah lagi bila anda mengikuti keseluruhan program Asmak Rajeh Pamungkas Anugerah Agung. Cara penguasaannya tidak memberatkan, hanya diwirid beberapa kali pada bila-bila masa hendak digunakan dengan kaedah tertentu yang akan dijelaskan secara terperinci.

Asma’ Rajeh ini dikenali sebagai Rajanya segala jenis Asma’,sebab dengan satu amalan ini boleh untuk kegunaan apa saja. Jangankan manusia,bangsa ghaib pun mengakui kehebatan Asmak Rajeh ini. Kedahsyatannya sanggup mengalahkan ilmu kelas tinggi yang digunakan oleh pendekar, perawat, paranormal yang memakai ilmu berkhodam jin,sedangkan bangsa jin sangat takut kepada pemilik Asma’ Rajeh ini . Apabila asma’ ini dibaca, maka tubuhnya akan hangus terbakar,itulah sebabnya mengapa bangsa manusia atau jin sesakti apapun pasti dapat ditaklukkan dengan keizinan Allah SWT dengan Barokah dan Karomah Asma’ Rajeh Pamungkas ini.

Asma’ Rajeh Pamungkas Anugerah Agung ini merupakan versi keseluruhannya secara bersanad dan lengkap, serta kami berikan ijazah sesuai tingkatannya berdasarkan silsilah Ilmu Asma’ Rajeh yang sebenarnya dan merupakan ilmu yang sangat langka dan multifungsi Sejuta macam khasiat sesuai keperluan dan hajat anda. Asma’ Rajeh Pamungkas Anugerah Agung ini merupakan salah satu ilmu makrifat, semakin banyak anda mengamalkan akan mendekatkan diri pengamalnya kepada Allah SWT maka semakin sempurna ilmu tersebut masuk ke dalam diri anda, Insya Allah segala bentuk keajaiban nya langsung dapat anda rasakan.

Asma’ ini dikenal di madura dengan sebutan asma’ rajeh, sedang kalangan umum ada yang menyebutnya asma’ rajeh atau asma’ raja, adapun seluruh ilmu tersebut yang diijazahkan serta diperturunkan kepada Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D oleh Guru Beliau merupakan Kiyai Sepuh dan akan di ijazahkan pula kepada anda, akan kami jelaskan satu persatu sesuai sanad, silsilah dan fungsinya masing-masing.

Seluruh ilmu dari Anugerah Agung Spiritual Development Centre adalah versi asli yang berasal dari Nabi Khidir AS yang didapatkan secara turun-temurun dan dari sumber Para Guru Spiritual Kiyai Sepuh dan Guru Mursyid yang dapat dipertanggung jawabkan. Adapun silsilah menurut nash-nash yang shahih asma’ ini diberikan secara langsung oleh Nabiyullah Khidir AS (Balya bin malkan), adapun di Indonesia asma’ tersebut hanya di ijazahkan kepada dua orang saja iaitu kepada Syeh Waliyullah Bujuk Tumpeng (Pamekasan madura) dan Prabu Walang Sungsang (Mbah Kuwu Cakrabuana Cirebon), kemudian hanya diturunkan kepada keturunan atau santri terpilih saja. Oleh sebab itu seluruh ASMA’ RAJEH tersebut dapat dikatakan sebagai ilmu yang sangat langka, unik dan ampuh serta multiguna dan seluruhnya memiliki tataran tingkat tersendiri. Seluruh pengisian tanpa kesan sampingan negatif apapun meskipun dikemudian hari, kerana sudah kami proses dan disempurnakan melalui pengijazahan ilmu Asmak Rajeh dari Dr.Rizal selaku Pewaris Keilmuan Asmak Rajeh Pamungkas Anugerah Agung.


Perguruan Haq Anugerah Agung telah membuka program keilmuan bersanad tersangat dahsyat yang bersifat langka dan sangat sukar dimiliki pada zaman ini berupa keilmuan Wejangan Spiritual Nabi Khidir A.S. Seluruh ilmu dari kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre adalah versi asli yang berasal dari Nabi Khidir AS yang didapatkan secara turun-temurun dan dari sumber beberapa guru spiritual Kyai, Maha Guru, Guru Mursyid  yang dapat dipertanggung jawabkan serta memiliki Sanad yang Shahih. Salasilah serta sanad amalan akan saya jelaskan sewaktu penerimaan ilmu ini daripada saya.

Hati-hati kepada pencari amalan Asma’ Rajeh kerana banyaknya  paranormal,perguruan yang ingin menipu dengan memalsukan Asma’ Rajeh. Mereka Mengakui ilmunya asli bahkan sampai ada yang memberikan dengan do`a yang tidak sesuai aslinya / palsu.

Kami sarankan bergurulah kepada yang ahli dalam bidangnya, Ada hampir 20 keilmuan Asma Rajeh sehingga ke tingkatan Asma Rajeh tertinggi iaitu Asma Raja Di Rajeh yang banyak diburu/dicari oleh peminat ilmu luarbiasa dahsyat ini yang akan saya ijazahkan,disini saya berpesan kepada mereka yang di luar sana yang mendapatkan ilmu ini dari internet yang tidak jelas sumbernya /sanadnya/salasilah keilmuan,tanyakan kepada guru anda dari mana sumber salasilah ilmu diperolehi,kerana silap haribulan bukan karomah Asma Rajeh yang diperolehi tapi berbalik menjadi merosakkan kehidupan kerana ilmu tidak melalui jalur yang benar, semua ilmu ada tatacara tradisi pengijazahannya sesuai dengan ilmu yang dipelajarinya.

Ilmu Asma’ Rajeh yang saya perturunkan siap langsung boleh digunakan selepas pengisian,keilmuan Asma Rajeh kami mempunyai kunci ilmu mengikut jenis Asma’ Rajeh masing-masing dan boleh diamalkan di dalam rumah tanpa mengakibatkan kesan sampingan seperti rumah retak,roboh dan sebagainya dan kekuatan ilmu-ilmu ini sangat ampuh dan dahsyat.

Adapun versi yang akan kami ijazahkan versi Asma Rajeh Pamungkas Anugerah Agung Dimana makin tinggi tingkatannya maka kekuatannya juga lebih besar & memiliki fungsi serta tingkatan dengan daya kegunaan dan power yang berlipat ganda lebih-lebih lagi bila beberap tingkatan asma’ tersebut digabung (kekuatan dahsyat meliputi aura tubuh anda seketika dapat dirasakan energi ghaibnya).

Insya Allah dengan memiliki salah satu ilmu Asma’ Rajeh saja, Insya Allah anda setara dengan memiliki puluhan ilmu hizib dan ilmu kesaktian, untuk tingkatan ilmu asma’ yang lebih tinggi lagi ukuran kekuatan tidak dapat dikesan, kerana powernya sangat besar dan dapat anda rasakan secara langsung dan nyata.

Kami memberi jaminan setelah anda menguasai ilmu ini anda akan menjadi orang yang memiliki kemampuan yang super dahsyat dalam ilmu kebatinan. Intinya jika anda sudah memiliki ilmu Asma’ Rajeh Pamungkas secara keseluruhan setara dengan berguru ilmu kebatinan selama ribuan tahun.

Kerana keberadaan ilmu ini yang sudah sangat tua dan langka, diperkirakan seluruh ilmu tersebut sudah ada sejak 5000 tahun yang lampau. Ilmu ini sangat terkenal sekali ditakuti bangsa jin dan manusia, dan tentunya dengan amalan yang sangat mudah diamalkan tanpa perlu berpuasa, tanpa perlu melakukan olah nafas kesihatan,tafakkur, meditasi atau ditirakati, namun secara spiritual jika ilmu ini diamalkan secara benar, maka jika digunakan akan memiliki keajaiban (Khoriqulil `adat) serta dapat diamalkan hanya dengan mengontak satu bacaan pendek yang mudah dihafal dengan mudah dan siap pakai.

Ijazah ASMA’ RAJEH PAMUNGKAS ANUGERAH AGUNG  paling lengkap yang kami berikan adalah merupakan Kunci Ilmu bukan MODUL atau buku mujarobat mahupun mana-mana buku yang ada di pasaran mahupun yang berada di internet. Insya Allah silsilah kami asli dan sangat mutasil sanad dan versinya tidak terputus dan berurutan sampai Nabi Khidir AS. Silakan Anda pilih sesuai keperluan Anda atau boleh mempelajari keseluruhan Asma’ Rajeh pamungkas Anugerah Agung ( Siapa yang berminat merawat asma langka ini kami persilakan mengikuti bimbingan ini samada jarak jauh mahupun jarak dekat dan syaratnya menuntut ilmu ini adalah beragama Islam dan sudah akil baligh.

Asma’ Rajeh Pamungkas ini memiliki daya Karomah Ghaibnya yang sangat terkenal, Mustajab dan mujarab.Merupakan sebuah keilmuan Lagendaris yang memiliki daya kekuatan Khawariqulil ‘adah dengan memiliki berjuta manfaat yang nyata.

Seluruh fungsi ilmu asmak  rajeh pada hakikatnya sama seperti yang tertulis dalam Asma’ Sunge Rajeh Anugerah Agung, akan tetapi dalam Program Ilmu Asmak Rajeh Pamungkas Anugerah Agung setiap Asma’ Rajeh memiliki kecenderungan secara khusus masing-masing. Walaupun begitu ilmu tertinggi Energi/Power nya adalah Raja Derajeh. Hakikatnya Semua ilmu Rajeh tidak boleh digunakan untuk niat jahat mahupun sesuatu yang bertujuan kemaksiatan kerana ilmu ini bersumber daripada Karomah Laduni Wali Allah Nabi Khidir AS. Bila diniatkan untuk melakukan kejahatan / kerosakan maka yang muncul Istidraj yang menyesatkan dan menyengsarakan nantinya bukan Karomah Nur Ilahi yang keluar. Belajar ilmu Amalan Wali berbeza jauh dengan  cara memahami dengan Ilmu Kesaktian. Ilmu Wali untuk mendekatkan diri pada Allah bersandar pada Allah dan tujuan Akhirat. Bila ilmu lainnya cenderung tujuan Duniawiyah. Bila Saya terangkan secara terperinci erti makna luasnya sangat banyak. Mengkaji memang sikit demi sedikit akan terus bertambah Luas ilmunya nanti dan naik terus Derajadnya. Harus Sabar dalam menuntut ilmu.

Namun untuk keaslian ilmu Asma’ Rajeh  yang lebih langka kami jamin seluruh asmak yang ada di dalam Perguruan Haq Anugerah Agung ini 100% bukan rekaan, atau karangan siapapun. Kami berpendapat serta menyarankan sebagai bekal penjagaan diri bagi khalayak umum Insya Allah ilmu langka yang sudah kami ijazahkan seluruhnya lebih dari cukup untuk menutupi segala keperluan anda, baik di dunia dan di akhirat kelak, Bi-Idznillah Aamiin.

Seluruh ilmu Asma Rajeh Pamungkas Anugerah Agung dapat digunakan pada sebarang masa dan dimana saja, baik lelaki atau wanita (muslim), tidak memandang suku, ras ataupun golongan. Kami berguru kepada ahli ilmunya, dan masih ada silsilah keturunan langsung dari generasi pemilik Asmak Rajeh. Jika anda berminat meningkatkan power dahsyat yang lebih besar dan berlipat ganda khususnya dalam segi eksplorasi kekayaan serta membuka potensi keberuntungan, maka kami sarankan untuk menggabungkan seluruh asmak rajeh dan demi mencapai hakikat kesempurnaan ilmu Sudah dibuktikan oleh para anggota dan murid-murid dari Akademi Meta-Parapsikologi Spiritual Haq Anugerah Agung. Seluruh ilmu Asmak Rajeh Pamungkas Anugerah Agung bersifat permanent dan tidak dapat dicabut oleh siapapun  dan tanpa ada kesan sampingan negatif yang merugikan diri sendiri dan orang lain, selama anda tetap mengamalkannya dijalan Allah SWT.

SELURUH FUNGSI DAN KEASLIAN ILMU ASMAK RAJEH KAMI TETAP TERJAMIN SERTA TERPELIHARA DENGAN BAIK. ANUGERAH AGUNG SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE MERUPAKAN SATU-SATUNYA PERGURUAN HAQ YANG BERANI MENGIJAZAHKAN SELURUH ILMU ASMAK RAJEH SECARA LENGKAP, DENGAN FUNGSI DAN KUALITI KEASLIAN SEKALIGUS KAMI MEMBERI JAMINAN 100%  KEASLIAN ILMU SESUAI SANAD TANPA DICAMPUR KLENIK ATAU ILMU LAIN.

Saya Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D selaku  Pewaris ilmu Asmak Rajeh yang memiliki Sanad akan mengijazahkan secara lengkap tanpa rekaan, semua kami kuasai selama puluhan tahun sampai hampir 20 keilmuan Asma Rajeh tertinggi iaitu Asma Rajeh Dirajeh & yang telah kami rasakan manfaatnya.

DIJAMIN ! Semua boleh dibuktikan, mempunyai jaminan, ditajrib test kekuatan serta keampuhannya, dapat dirasakan oleh orang awam sekalipun, dll. Banyak yang berguru ditempat lain kemudian belajar ilmu Asma Rajeh Pamungkas Anugerah Agung di Anugerah Agung merasa puas & merasakan manfaatnya. Dengan yuran kursus berpatutan tapi kualiti & fungsi tidak kalah dari yang lain, serta dapat diwariskan ke anak cucu.

Dari pada Anda belajar ditempat yang tidak jelas sanad & versinya atau berguru mencari asma rajeh belum tentu bertemu dengan pemilik ilmu yang benar-benar dapat dipertanggung jawabkan kebenarannya.

Berikut dibawah ini akan saya jelaskan menurut silsilah dan tingkatan kekuatan Asma’ Rajeh sesuai dengan hasil pengujian setelah di ijazah oleh saya Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D selaku Guru Besar Perguruan Haq Anugerah Agung yang langsung boleh ditajrib/ditest (berdasarkan pengalaman) bukan bahasa iklan.

Sebahagian dari yuran kursus program ini insya Allah kami salurkan kepada para mustahik/yatim & fakir, sedekah anda itulah yang menjadikan wasilah makbulnya ilmu dan doa anda, dan harta benda anda menjadi berkah. Semoga Allah SWT menggantikannya dengan pahala yang berlipat ganda, kekayaan yang  berlimpah, berkah dan bermanfaat di dunia mahupun di akhirat, Aamiiin Ya Allah Yaa Rabbal ‘Aalamiin.

PERINGATAN :
Program Ilmu Asmak Rajeh ini hanya diperuntukkan kepada yang benar-benar memerlukan,kerana keberkahan dan ketajriban  ilmu ilmu hikmah yang kami ijazahkan harus dilandasi niat yang tulus, keyakinan/Haqul yakin, hati yang tenang dan sabar. Harus berbaik sangka, tidak boleh suuzon, tidak boleh ada keraguan sedikitpun, dan tidak boleh untuk tujuan zalim dan kemaksiatan. Suuzon, zalim, maksiat, keraguan & ketidaksabaran tersebut akan merosakkan nilai keberkahan dan ketajriban sebuah ilmu yang di amalkan, serta utamakan niat yang baik, niat untuk ibadah, tidak untuk cuba cuba/ main main dan maksiat.



KETERANGAN TAMBAHAN:
Mahar /yuran kursus yang dibayarkan harus disertai dengan hati yang ikhlas,kerana tanpa keikhlasan,sampai kiamat pun ilmu tidak akan masuk. Berdasarkan pengalaman,dari sekian banyak anak murid kami,ada beberapa di antaranya yang gagal kerana ilmu tidak masuk. Setelah ditelusuri lebih jauh,ternyata hal tersebut penyebabnya adalah TIDAK ADANYA KEIKHLASAN DALAM  MENJELASKAN MAHAR.Kadang-kala  ada pula jenis golongan yang meminta jaminan,sama seperti orang membeli produk / barang elektronik. Jadi disini perlu kami tekankan,IKHLASKANLAH APA YANG ANDA KELUARKAN AGAR ILMU DAPAT MASUK LEBIH CEPAT KE DALAM DIRI ANDA.

Agar Sukses dalam mengamalkan suatu ilmu,gunakanlah 6 kunci yakni:
A) YAKIN :
Apabila keyakinan tertanam sedalam-dalamnya bahawa ilmu yang kita miliki ampuh dengan izin-Nya,maka pasti ampuh!Mengapa kalangan pengamal Asma ada yang lebih cepat masuk?Itu kerana adanya faktor keyakinan yang begitu kuat.
B) IKHLAS :
Kita mengamalkan suatu ilmu mesti dengan kerelaan hati,tanpa merasa dipaksakan. Jadi jika Guru memerintahkan untuk wirid/zikir,misalnya sebagai contoh maka laksanakanlah dengan dada yang lapang.
C) SABAR :
Kalau ilmu yang kita amalkan belum masuk,mesti sabar! Perlu diketahui,terkadang energi ilmu ingin menguji terlebih dahulu seberapa jauh kesabaran kita.Amalkan terus menerus,pasti suatu saat masuk juga akhirnya. Pepatah Arab mengatakan: MAN JADDA WA JADDA Ertinya:Siapa yang bersungguh-sungguh pasti mendapatkan/ berhasil.
D) ISTIQOMAH :
Ertinya:Tetap,Misalnya jika kita biasa mengamalkan wirid sehabis sholat 5 waktu 3x,maka tetaplah mengamalkan dengan kaedah tersebut. Ada ungkapan yang berbunyi AL ISTIQOMAH KHAIRUM MIN ALFI KAROMAH,Ertinya istiqomah lebih baik dari 1000 karomah/kemuliaan.
E) TAKWA :
Ertinya mentaati segala perintah-Nya dan menjauhi segala larangan-Nya. Seandainya kita mengamalkan suatu ilmu tetapi SHOLAT ditinggalkan,itu sama dengan menipu diri sendiri.
F) TAWAKKAL :
Ertinya memasrahkan apa yang kita lakukan sepenuhnya kepada Allah. Jadi andai kata wirid atau ilmu belum masuk,kita tidak harus merasa kecewa kerana kita sudah pasrahkan segalanya pada ketentuan ALLAH SWT.

Demikianlah tentang Asma' Rajeh Pamungkas yang tersohor itu. Semoga ilmu ini dapat menambah wawasan dan bermanfaat dalam kehidupan kita sehari-hari.
















Salam Hormat,
Dr. Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D

 

HUBUNGI KAMI

Nama : Dr Mohamad Rizal bin Rosdi, Ph.D
Hotline : +6012-880 2035(super hotline)
Email : masterrizal9000@yahoo.com

 
Alamat :
No.1, Taman Sendayan Indah,
Lot 451, Block 17, Jalan Depo, Petra Jaya,
93050 Kuching, Sarawak,
Malaysia