Tuesday, February 11, 2014

Sebahagian pengamalnya berpendapat Asma’ Rajeh seperti sebuah password untuk mengakses energi Ilahi yang Maha Besar dan tak terbatas untuk didayagunakan oleh sang pengamalnya. Tentu semua itu tak lepas dari keizinan Allah SWT Yang Maha Esa. Sebahagian yang lain menyakini bahawa Asma’ Sunge Rajeh seperti sebuah lafal doa permohonan kepada Tuhan Yang Maha Kuasa. Dan ada juga yang menyakini merafal Asma Rajeh ini akan memunculkan Khodam atau makhluk halus yang akan membantu niat sang pengamalnya.

Hal tersebut juga sulit untuk dicari kebenaran yang pasti. Sebab ilmu batin bukan seperti ilmu zahir seperti matematik atau ilmu pasti lainnya. Sangat sulit mencari kebenaran yang hakiki. Semua kembali kepada kualiti diri si pengamalnya. Kualiti diri akan berbanding lurus dengan keyakinan. Keyakinannya terhadap ilmu batin yang kita rafal yang akan menentukan bentuk dari sumber khasiatnya.

Apabila kita yakin bahawa semua ini adalah bersumber dari kekuatan Allah SWT, bukan semata-mata dari rafal ilmu maka insya Allah ilmu ini akan menjadi rahmat. Bukan menjadi mudharat. Maka alangkah baiknya bila kita selalu meningkatkan kualiti  keimanan diri kita kepada Allah SWT.

Khasiat khusus Asma’ Langit Rajeh sebagai berikut :

>> Pengubatan dengan media telur
>> Mengisi keselamatan mutlak media air
>> Agar mendapat rezeki yang tak terduga
>> Rumah agar selamat dari binatang berbisa / bahaya.
>> Selamat dari kejahatan tetangga/jiran.
>> Memuluskan tempoh perpanjangan kontrak kerja.
>> Kunci ilmu dalam problem sihir dll

“Khasiat secara umumnya multifungsi guna apa saja”

YURAN KURSUS/FIDYAH PERGURUAN : RM690