Sunday, February 16, 2014

Asma’ Raja Dirajeh bersanad dari Nabiyullah Khidir AS ini bersifat sangat rahsia dan luarbiasa hebatnya.

Ilmu ini adalah Mustikanya Ilmu Asma’ Rajeh Warisan Nabi Khidir AS juga sebagai Pamungkasnya Ilmu Rajeh. Seluruh Keilmuan Asmak Rajeh Pamungkas Anugerah Agung ini boleh dipelajari oleh sesiapapun  keilmuan ini bersifat kekal selama-lamanya serta tidak mendatangkan kesan sampingan negatif.

Apabila ilmu ini digunakan dapat mengeluarkan keajaiban khoriqu lil `adat, diluar kebiasaan, mengeluarkan daya ghaibnya yang luar biasa diluar kebiasaan pada umumnya  ajaib sunatullah. Yang mana khasiat dari ilmu ini multifungsi untuk keperluan sejuta hajat apa saja tergantung dari niat sang pengamalnya. Jadi dengan memiliki ilmu Asma’ Raja Dirajeh seperti telah memiliki ribuan ilmu dengan khasiat berbeza-beza. Jika Anda memang benar-benar ikhlas, jujur dan serius untuk merawat serta memiliki ilmu yang paling langka di antara keseluruhan ilmu Asmak Rajeh ini maka kami ikhlaskan hanya dijalan Allah.

Khasiat khusus Asma’ Raja Derajeh sebagai berikut :

>> Dengan Barokah Asma’ Raja Derajeh, pengamalnya akan  Dibukakan pintu rezeki yang selebar-lebarnya, sehingga  cepat meraih kekayaan luarbiasa serta di mewahkan hidupnya oleh Allah SWT, insya Allah, cepat terkabul cita-cita dan harapannya, Disegani bangsa jin, Keberkatan Harta dan keluarganya, Mudah memahami ilmu ghaib, Menundukkan makhluk halus / ghaib, Dihormati jam’ah dan masyarakat, Mengubati sihir, Pengubatan kerasukan / histeria, Mendapatkan derajat yang tinggi.

>> Dengan Barokah Asma’ Raja Derajeh Maka anda akan menyaksikan berbagai macam Alam ghaib dan masuk kedalamnya, di laksanakan semua hajat hajatnya, tidak ada yang dapat mencelakakan anda seorangpun baik dari kalangan umum / khusus, dan semua lidah manusia akan terkunci dari ucapan buruk yang menyakitkan hati terhadap anda baik di depan anda mahupun di belakang anda

>> Dengan Barokah Asma’ Raja Derajeh maka anda akan menyaksikan semua Rahsia rahsia alam ghaib dengan mata kepala anda, dan tiap tiap ucapan anda akan menjadi kenyataan dan mengandung hikmah, doa’nya mustajab, dibukakan baginya pintu pintu Rezeki baik yang zahir mahupun yang batin

>> Menimbukan daya kekuatan linuwih, Ilmu apa saja yg anda kehendaki, baik ilmu dunia mahupun ilmu akhirat dan menghendaki dari Hikmah, kanuragan, pengasihan dan semua ilmu kedigdayaan akan anda kuasai apabila hati anda menginginkannya (mendapatkan ilmu Laduni dunia akhirat)

>> Maha Raja Pelarisan Apa Saja, samada bisnes internet, online, offline dan segala jenis perniagaan akan menjadi Super laris yang sangat dahsyat sehingga meraih keberuntungan luarbiasa dalam masa yang singkat dan bisnes berkembang dengan sangat pesat

>>  Benteng Dari Serangan Jin Dan Manusia

>> Memakbulkan Ucapan / Sabdo jadi kunfayakun

>> Menyerap energi positif, penarik & pembuka pintu rezeki dari berbagai macam penjuru, mendatangkan hajat besar, mendatangkan tamu, mempermudah bisnes atau perniagaan serta memperlancar karier mahupun jabatan, dan dapat digunakan untuk menagih hutang.

>> Mempermudah mengatur urusan dalam rumah tangga seperti ekonomi, anak tidak menurut kata, isteri selalu melawan, dll.

>> Mempengaruhi fikiran orang lain (seperti : ketua majikan, bos, atasan, rakan kerja, klien, kekasih dll ) agar menjadi sayang, belas kasih, simpati dan  perhatian kepada anda.

·>> Memberikan energi karomah pada ucapan anda,  membuat siapapun terpana ketika mendengar ucapan anda, sehingga akan mudah mengikuti apa yang anda minta, setiap ucapan yang anda ucapkan akan mudah di fahami tanpa menolaknya

>> Memancarkan daya kekuatan magnetisme pengasihan pelet tingkat tinggi, sehingga siapapun orang yang terkena pengaruh energi Asma’ Rajeh Derajeh ini akan bertekuk lutut mengemis cinta, memberikan apa saja (khusus untuk kebaikan sahaja).

>> Meningkatkan pancaran aura ghaib atau inner beauty sehingga siapa pun orang yang memandang akan terpesona.

>> Mempertajam indera ke 6, memiliki energi yang berguna untuk meningkatkan karisma dan wibawa sehingga di manapun kita berada akan disegani orang, baik kawan mahupun lawan.

>> Dapat digunakan untuk pengeretan, meminjam wang / modal, menagih hutang, sehingga siapapun orang yang terkena pengaruh energi Asma Rajeh Derajeh akan memberikan apapun yang kita minta.

>> Mengubah orang yang sedang marah menjadi luluh dalam waktu sekejap.

>> Memiliki daya kekuatan yang berfungsi untuk perisai diri, sehingga kita akan terlindung dari kejahatan, semua terjadi semata mata atas izin Allah SWT.

>> Dan berbagai manfaat lainnya, sesuai dengan niat dan tujuan anda. Semua terjadi semata mata atas kuasa dan kehendak Allah SWT.

“Khasiat secara umumnya multifungsi guna apa saja”

YURAN KURSUS: Untuk mengetahui Yuran Kursus / Fidyah / Mahar Program Asma’ Rajeh Di Rajeh ini silakan langsung menghubungi Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D, program tingkatan tertinggi Asma’ Rajeh ini hanya untuk yang benar-benar serius sahaja, maaf kami tidak melayani sms, sila langsung call untuk mendapatkan keterangan lanjut mengenai Asmak Rajeh Derajeh.